Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Adres wersji produkcyjnej:

ezd.uj.edu.pl

System dostępny tylko z sieci UJ

System poprawnie obsługuje przeglądarki:
Google Chrome i Mozilla Firefox

Praca zdalna w EZD

Widok mobilny EZD

Wymagane oprogramowanie:

EZD AddIn

Oprogramowanie dostępne po zalogowaniu


Wsparcie: pomoc.ezd@uj.edu.pl

Zasady bezpiecznej pracy

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Rozszerzenie pilotażu systemu EZD od 1 sierpnia 2022 r.

W związku z trwającym pilotażowym wdrożeniem systemu EZD na UJ od 1 sierpnia 2022 r. obowiązuje Zarządzenie nr 104 Rektora UJ w sprawie: szczegółowych zasad pilotażowego wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją na Uniwersytecie Jagiellońskim (nie dotyczy Collegium Medicum), zgodnie z jego postanowieniami:

  • Dziennik Podawczy w Collegium Novum rozpocznie rejestrację przesyłek wpływających w systemie EZD. Każda przesyłka dostanie unikatowy numer RPW i zostanie oklejona kodem kreskowym umożliwiającym jej odnalezienie w systemie. Adresat otrzyma koszulkę w systemie EZD z informacją o przesyłce oraz powiadomienie e-mail. Przesyłka będzie czekała na odbiór według dotychczasowych zasad na Dzienniku Podawczym. Użytkownik systemu po odebraniu przesyłki będzie mógł wykonać jej odwzorowanie cyfrowe (skan) i dołączyć do otrzymanej koszulki w celu dalszego procedowania przy pomocy systemu EZD.
  • Wszyscy pracownicy UJ będą mieli możliwość stosowania systemu EZD do tworzenia pism elektronicznych, akceptowania i podpisywania ich certyfikatem kwalifikowanym oraz przekazywania ich, pomiędzy pracownikami jednostek organizacyjnych UJ oraz wewnątrz tych jednostek, zgodnie z zasadami opisanymi w zarządzeniu, o ile Instrukcja kancelaryjna i inne akty wewnętrzne UJ nie stanowią inaczej.
  • Od dnia 1 września 2022 r. Dział Organizacji będzie pobierał i rejestrował za pośrednictwem systemu EZD przesyłki wpływające na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej UJ (ePUAP). Przesyłki z ESP UJ będą przekazywane do adresatów tylko w systemie EZD. Nie będzie możliwości pobierania tych przesyłek po zalogowaniu się na adres ESP UJ na ePUAP.

Ponadto informujemy, że:

  • Konta dla nowych pracowników (umowa o pracę) w systemie EZD dodawane będą przez Dział ds. Systemu EZD na podstawie danych uzyskanych z systemu zarządzania tożsamością UJ. Konta dla osób na umowie cywilnoprawnej oraz np. studentów, doktorantów, tworzone będą na podstawie zaakceptowanego przez przełożonego/kierownika jednostki formularza w systemie EZD.
  • Usuwanie kont użytkowników systemu EZD oraz aktualizowanie ich danych (imię, nazwisko, adres e-mail, stanowisko, jednostka organizacyjna) będzie dokonywane na podstawie danych pobieranych z systemu zarządzania tożsamością UJ. W przypadku niepoprawnych danych w systemie EZD, prosimy o informację na adres: pomoc.ezd@uj.edu.pl.
  • Na stronie przewodnika EZD, dostępne są filmy szkoleniowe obejmujące poszczególne zagadnienia związane z pracą w systemie EZD. Pełne szkolenie z obsługi systemu EZD (czas trwania: 56 min) dostępne jest na stronie: https://przewodnik.ezd.uj.edu.pl/szkolenia/o-szkoleniach.
Polecamy również
Nowa wersja systemu EZD 3.118 od 10 listopada 2023 r.

Nowa wersja systemu EZD 3.118 od 10 listopada 2023 r.

Stałe przerwy techniczne w działaniu systemu

Stałe przerwy techniczne w działaniu systemu

Zmiany i nowości w systemie EZD

Zmiany i nowości w systemie EZD

Nowa instrukcja obiegu w systemie EZD

Nowa instrukcja obiegu w systemie EZD