Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Adres wersji produkcyjnej:

ezd.uj.edu.pl

System dostępny tylko z sieci UJ

System poprawnie obsługuje przeglądarki:
Google Chrome i Mozilla Firefox

Praca zdalna w EZD

Wymagane oprogramowanie:

EZD AddIn

Oprogramowanie dostępne po zalogowaniu


Wsparcie: pomoc.ezd@uj.edu.pl

Zasady bezpiecznej pracy

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

O systemie EZD

Logo EZD

EZD PUW jest systemem teleinformatycznym do elektronicznego zarządzania dokumentacją umożliwiającym wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych.

W okresie pilotażowego wdrożenia EZD na Uniwersytecie Jagiellońskim, EZD wykorzystywany jest, zgodnie z zarządzeniem nr Zarządzenie nr 40 Rektora UJ z 20 kwietnia 2020 r., do przekazywania i akceptowania dokumentacji w wersji elektronicznej, a także dokumentowania prowadzenia spraw w zakresie wybranych klas Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla spraw studenckich i obsługi studiów oraz spraw Kwestury UJ.

Procesy, które mogą być aktualnie realizowane z wykorzystaniem EZD opisane zostały na stronie przewodnik.ezd.uj.edu.pl/instrukcje/instrukcje-obiegu-korespondencj.

Więcej informacji o systemie EZD PUW »