Na tej stronie znajdują się instrukcje instalacji oraz odnośniki do programów wymaganych do pełnego działania systemu EZD.
EZD AddIn - Aktualizacja
Uprzejmie prosimy o bieżące aktualizowanie na komputerach/ laptopach oprogramowania EZD AddIn, służącego do pracy na dokumentach MS Word w systemie EZD oraz podpisywania dokumentów certyfikatem kwalifikowanym bezpośrednio w systemie EZD.
Program EZD AddIn należy zainstalować na każdej stacji roboczej z systemem Windows.
Instrukcja instalacji oraz pakiet instalacyjny EZD AddIn
Certyfikat kwalifikowany - podpis elektroniczny
U osób posiadających certyfikat kwalifikowany do elektronicznego podpisu dokumentów należy zainstalować oprogramowanie wystawcy podpisu oraz wprowadzić odpowiednią konfigurację w koncie pracownika w systemie EZD.
Funkcjonalność działa tylko w systemie Windows z zainstalowanym programem EZD AddIn.
Instrukcja konfiguracji podpisu elektronicznego
Konfiguracja Extranetu EZD
Na laptopach i stacjach roboczych używanych poza siecią UJ należy zainstalować aplikację Pulse Secure i skonfigurować połączenie z Extranetem:
- Nazwa: Extranet SAP
- Adres: https://extranet.uj.edu.pl/sap
System EZD jest również dostępny z następujących połączeń (nie jest wymagane przełączanie między połączeniami):
- https://extranet.uj.edu.pl/usos
- https://extranet.uj.edu.pl/irk
Informacje o instalacji programu Pulse Secure
Licencja Kodak Capture Pro
Na stanowiskach, dla których została zakupiona licencja Kodak Capture Pro, w niektórych przypadkach może nastąpić jej zablokowanie. Administratorzy mają możliwość zwolnienia licnecji, aby temu zapobiec oraz posiadają możliwość jej odblokowania.
Instrukcja zwolenienia/odblokowania licencji Kodak Capture Pro.