Ważne informacje
Od 1 sierpnia 2022 r. obowiązuje Zarządzenie nr 104 Rektora UJ w sprawie: szczegółowych zasad pilotażowego wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją na Uniwersytecie Jagiellońskim (nie dotyczy Collegium Medicum), który określa zasady postępowania z dokumentacją w systemie EZD.
W systemie EZD utworzono konta jednostek UJ dla poszczególnych biur Władz UJ, dziekanatów, szkół doktorskich oraz jednostek pozawydziałowych, zgodnie z komunikatem nr 40 Prorektora UJ ds. dydaktyki z dnia 22 grudnia 2021 roku w sprawie: utworzenia w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją kont użytkowników indywidualnych, w tym pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego, oraz kont jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (nie dotyczy Collegium Medicum).
Korespondencję w systemie EZD adresowaną do Władz UJ i innych osób decyzyjnych należy przekazywać za pośrednictwem odpowiednich kont jednostek, wskazanych w komunikacie.
Poniżej lista pism i spraw procedowanych za pośrednictwem systemu EZD wraz z instrukcjami: