Szanowni Państwo,
informujemy, że 26 stycznia 2021 r. w godzinach 16:00 - 19:00 system EZD będzie niedostępny ze względu na prace serwisowe.
System EZD zostanie zaktualizowany do nowej wersji (3.102). Wraz z nową wersją wprowadzone zostaną zmiany w zakresie:
1) braku możliwości akceptacji dokumentów już podpisanych elektronicznie. Podpis elektroniczny można nakładać na dokumenty dopiero na ostatnim etapie ich obiegu;
2) występujących błędów związanych z elektronicznym podpisywaniem dokumentów.
Dodatkowo zostaną uruchomione powiadomienia mailowe o nowych pismach w systemie EZD, przesyłane na adres poczty elektronicznej. Powiadomienia będą włączone dla wszystkich użytkowników systemu EZD. Osoby, które nie chcą otrzymywać takich powiadomień, prosimy o kontakt mailowy pod adresem pomoc.ezd@uj.edu.pl
Za utrudnienia przepraszamy.
Zespół Projektowy ds. wdrożenia systemu EZD w UJ